Cookie instellingen

Onze website maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring. Wilt u de website bezoeken en cookies accepteren?
Lees ons privacy beleid.

Je browser is verouderd en geeft deze website niet correct weer. Download een moderne browser en ervaar het internet beter, sneller en veiliger!

Mogelijkheden van het sociaal intranet

Het sociaal intranet bevat vele functionaliteiten. Van standaard geïntegreerde functies zoals informatie delen, tot optionele functies zoals de beeldbank. Samen dragen ze bij aan een gebruiksvriendelijk platform dat past bij de wensen en doelen van jouw organisatie. Het maakt werken niet alleen makkelijker en efficiënter, maar vooral ook leuker. Bekijk hieronder enkele van de functionaliteiten van ons sociaal intranet.

Informatie delen

Deel corporate informatie met iedereen in de organisatie. Zo kan er nieuws, informatie over afdelingen, locaties, evenementen, scholing, faq's en nog veel meer gedeeld worden zonder dat je hiervoor allerlei technische kennis moet hebben. Medewerkers zijn vanaf nu altijd op de hoogte.

Zoeken en vinden

Een goede zoekbalk is essentieel, het biedt medewerkers een verkorte route naar de informatie die zij nodig hebben. Met één goedgeplaatste zoekopdracht kunnen medewerkers alle pagina's, documenten of groepen doorzoeken voor informatie. Maar vergeet ook collega's niet, die kan je zo vinden.

Documenten hergebruiken

Om dubbele versie en opslag van je documenten te voorkomen, hebben wij de integratie van documenten versimpeld. Medewerkers kunnen hun eigen documenten plaatsen en hergebruiken. Daarnaast koppelen wij ook met Office365, Sharepoint en Google Workspace documenten, waardoor medewerkers met één klik in het juiste document aan het werk kunnen.

Eenmalig inloggen

Zorgmedewerkers willen zo min mogelijk drempels als zij het intranet gebruiken. Met de single sign-on en single logout functie is herhaaldelijk inloggen verleden tijd. Doordat wij gebruikers account synchroniseren tussen Identity Providers en ons sociaal intranet komen accounts altijd overeenkomen.

Toegang tot applicaties

Medewerkers hebben direct vanuit het intranet toegang tot alle applicaties die zij nodig kunnen hebben tijdens hun werkdag. Op het intranet ontsluiten wij corporate applicaties die met één klik te bereiken zijn, maar hebben medewerkers daarnaast toegang tot legacy applicaties én kunnen zij eigen snelkoppelingen toevoegen.

Online vergaderen

binnen een groep zijn er vele manieren mogelijk om informatie te delen en met in elkaar in contact te komen. Vergaderen is er daar één van. Met de vergaderingen module je vergaderingen beheren zoals het plannen van je vergaderruimte, agendapunten verzamelen, notulen delen, taken voor leden maken en besluiten notuleren. Alles vanaf één centrale plek. Lees meer>

Relaties beheren

Met de CRM module kun je super eenvoudig vanuit het sociaal intranet informatie over organisaties beheren en met je collega’s of externen delen. Door de rollen en rechten op het intranet kun je makkelijk regelen wie toegang heeft tot welke informatie en krijgen alleen medewerkers die de informatie nodig hebben deze ook te zien.

Content actueel houden

Met ons portaal is het mogelijk om contentbeheer door de hele organisatie te dragen met verschillende afdelingen. Met de Opruimcoach kan alle of een deel van de informatie op het intranet voorzien worden van een eigenaar en een revisietermijn. Hiermee is het ook mogelijk om content over te dragen naar een andere collega

Beeldbellen

Met de beeldbellen module maken we het mogelijk om heel laagdrempelig en toegankelijk te kunnen bellen en beeldbellen met externe personen zoals bijvoorbeeld cliënten en verwanten. Vanuit onze oplossingen kan vanuit een browser met één druk op te knop contact gelegd worden.

© 2024 a&m impact