Je browser is verouderd en geeft deze website niet correct weer. Download een moderne browser en ervaar het internet beter, sneller en veiliger!

Beeldbellen in de zorg

Vanuit één plek direct in contact komen met cliënten, verwanten en externen
Relevante data vanuit ECD bij de hand tijdens het bellen
Demo aanvragen

makkelijk in contact komen

Voor zorgmedewerkers is efficiëntie heel belangrijk. Immers, hoe minder tijd ze kwijt zijn met randzaken zoals inloggen op verschillende systemen, zoeken van juiste informatie of het leren van nieuwe digitale vaardigheden, hoe meer tijd zij over houden voor de zorg aan cli¨enten en patiënten. De laatste jaren is het voeren van online gesprekken tussen cliënten en zorgmedewerker steeds normaler geworden. Vooral voor kwetsbare groepen, maar ook voor mensen die eigenlijk maar een korte vraag hebben. Het scheelt iedereen tijd om online zaken te regelen. Om het voeren van online gesprekken te vergemakkelijk hebben wij de beeldbellen oplossing ontwikkeld.

Wat is de beeldbellen oplossing?

Met de beeldbellen oplossing maken we het mogelijk om heel laagdrempelig en toegankelijk te kunnen bellen en beeldbellen met externe personen zoals bijvoorbeeld cliënten en verwanten. Vanuit onze oplossing kan met één druk op de knop contact gelegd worden. En daar heb je helemaal niets extra's voor nodig. Geen software die je moet installeren, geen dure licenties van Microsoft of Google en dus ook geen duur telefonieabonnement. Alles op één centrale plek en daardoor ook alle informatie die je nodig hebt tijdens een gesprek bij de hand. Efficiënter en gemakkelijker kan toch niet! Wil je meer zien van deze oplossing? Vaag een demo aan.

Mogelijkheden

  • Beeldbellen

    Het is mogelijk om gebruikers van en op het platform met elkaar te laten beeldbellen. Het plannen van sessies kan bijvoorbeeld via een agenda of vaste contactmomenten uit het CRM. Wanneer een gebruiker gebeld wordt, krijgt deze in het portaal een opvallend pop-up venster, waarin te zien is welke gebruiker een meeting wil starten. Zo start je direct vanuit het portaal een sessie. Hoe handig!

  • Externe data tonen

    Van alle externe systemen waar we mee integreren, kunnen we tijdens meetings data tonen. Zo kunnen we door de ONS-integratie cliëntgegevens met laatste rapportages vanuit ECD’s tonen of CRM-gegevens vanuit bijvoorbeeld AFAS.

  • Zelf instellingen wijzigen

    Wordt een beeldbelsessie gestart, dan kan een gebruiker zelf allerlei functies aanzetten zoals het activeren van beeld en geluid en welke microfoon, camera en luidsprekers er gebruikt dienen te worden. Zo ga je goed voorbereid de meeting in.

  • Afwijkend achtergrondbeeld

    Herken je dat? Dat je een meeting in wil gaan, maar je eigenlijk niet een geschikte ruimte hebt en je bijvoorbeeld in een rommelig kantoor zit te werken? In de beeldbellen module kun je de achtergrond aanpassen of een vast achtergrond beeld kiezen. Voor medewerkers bijvoorbeeld in de huisstijl van de organisatie.

  • Notulen van meetings

    In een meeting wordt er veel besproken, notuleren is dan ook heel belangrijk om alles te onthouden. Tijdens en na iedere meeting kunnen er notulen gemaakt en vastgelegd worden. Op deze wijze kun je alle besproken punten en gemaakte afspraken in hetzelfde systeem vastleggen en weer snel terugvinden.

  • Scherm delen

    Gebruikers kunnen heel eenvoudig het eigen scherm met de andere deelnemers delen, zodat zij mee kunnen kijken met iets wat getoond wordt. Handig als je bijvoorbeeld een bepaald document met elkaar wil bespreken.

  • Teams integratie

    De beeldbel technologie is afgeleid van Microsoft Teams, daarom kunnen we hier naadloos op aansluiten en mee integreren. Zo kunnen in de bel- en beeldbelsessies die gestart zijn vanuit het portaal, ook Teams gebruikers toegevoegd worden. Deze Teams gebruikers kunnen vanuit hun eigen Teams omgeving en interface de gesprekken met externe personen voeren, die niet in Teams maar wel in ons portaal zijn ingelogd. Hoe gaaf!

  • Multi tenant

    Beeldbellen is eigenlijk niet meer weg te denken op de werkvloer. Denk aan Microsoft Teams, Google Meet of Zoom; er zijn veel verschillende beeldbellen omgevingen. Werk je met veel externe partijen samen, dan is het natuurlijk handig als al die verschillende omgevingen samenwerken. De beeldbel koppeling is multi tenant, dus dat kom helemaal goed.

Waarom een beeldbellen oplossing van a&m impact?

Waarom zou een zorgorganisatie kiezen voor het beeldbellen oplossing van a&m impact in vergelijking met andere aanbieders? Als specialist in de zorgsector met een uitgebreid portfolio aan zorgklanten, beschikken wij over diepgaande kennis van de branche. We begrijpen de actuele ontwikkelingen en zijn in staat deze om te zetten naar passende digitale oplossingen. Echter, onze meerwaarde beperkt zich niet alleen tot expertise. We zijn even trots op onze oplossingen als op onze bedrijfscultuur. Met een nuchtere kijk op zaken, een Achterhoekse mentaliteit van 'doen wat we zeggen en zeggen wat we doen', en een goede dosis humor, maken we van het project zelf net zo'n plezierige ervaring als het uiteindelijke resultaat. Samen met jou nemen we de uitdaging aan om iets te creëren dat aansluit bij de behoeften en wensen van jouw organisatie. Hoewel we digitaal goed bereikbaar zijn, staan we er ook voor open om persoonlijk af te spreken, bij jullie op locatie of bij ons in het prachtige Doetinchem. Als team zetten we ons vol enthousiasme in voor dit project.

Benieuwd geworden?

Laten we bellen!

Wil je meer weten over onze producten? Laat je telefoonnummer achter en we nemen z.s.m. contact met je op.

© 2024 a&m impact