Je browser is verouderd en geeft deze website niet correct weer. Download een moderne browser en ervaar het internet beter, sneller en veiliger!

Middelen reserveren

Ondersteuning centrale contenthub

We willen dat zoveel mogelijk werkzaamheden van en informatie voor de zorgmedewerker via het intranet kan verlopen. Hierdoor hoeft de zorgmedewerker niet allerlei verschillende systemen te kennen en kan laagdrempelig en snel het werk uitvoeren. Een van die werkzaamheden waarvoor je als zorginstelling liever niet weer een extra systeem wilt hebben, is het reserveren van middelen. Daarom hebben wij reserveren functionaliteiten (via een optionele module) aan ons intranet toegevoegd.

Wat is de reservingenmodule?

Met de reserveringen module kunnen gebruikers heel intuïtief en simpel informatie over middelen bekijken en deze reserveren. Als gebruiker vink je eenvoudig aan welk middel je wanneer nodig hebt en op het moment dat de aanvraag geaccepteerd wordt, staat de reservering op jouw naam of op naam van een team of locatie. De reservering kan direct gedeeld worden op de tijdlijn.

Functionaliteiten

  • Informatie over middelen publiceren
    Als eerste kun je allerlei informatie over middelen op het intranet publiceren. Hiervoor is een aparte gebruikersgroep aanwezig, waarmee je bijvoorbeeld enkele facilitaire medewerkers het recht kunt geven om informatie te kunnen publiceren. Informatie is door beheerders zelf te categoriseren. We zien vaak de volgende categorieën gebruikt worden; ruimten, vervoers- en innovatiemiddelen.
  • Beschikbaarheid raadplegen
    Van een middel is alle informatie door gebruikers te raadplegen. Waar kan het voor gebruikt worden? En hoe werk het? Alles is op één pagina te bekijken. In hetzelfde scherm is direct te zien wanneer het middel beschikbaar is en waar en door wie het op dat moment in gebruik is. Hiermee kunnen medewerkers onderling dingen afstemmen.
  • Plaatsen nieuwe reserveringen
    Vervolgens kan de gebruiker direct een nieuwe reservering plaatsen. Dit kan diegene voor zichzelf doen maar ook voor een team of locatie. En daarna is de reservering met één muisklik direct op de tijdlijn van de intranetgroep te delen van dat team of locatie. Hoe gemakkelijk is dat?
  • Workflow van reserveringen
    Nieuwe reserveringen krijgen altijd de status ‘aangevraagd’ waarna een facilitair beheerder deze kan accorderen en op ‘gereserveerd’ kan zetten. Hierna kan de reservering ook niet meer gewijzigd worden door diegene die hem aangemaakt heeft.
Benieuwd geworden?

Laten we bellen!

Wil je meer weten over onze producten? Laat je telefoonnummer achter en we nemen z.s.m. contact met je op.

© 2024 a&m impact