Het sociaal intranet, ook wel de digitale werkplek, is de gebruiksvriendelijke schil om de ICT-omgeving van een zorgorganisatie. Voor de zorgmedewerker wel zo makkelijk. Zij hoeven maar één interface te leren kennen en kunnen gemakkelijk schakelen naar andere applicaties die zij nodig hebben. Zo eenvoudig als het er aan de voorkant uitziet, zo vernuftig is het aan de achterkant geregeld. Om het voor de eindgebruiker zo soepel mogelijk te maken, integreren wij verschillende systemen op het sociaal intranet. Door de slimme koppelingen die wij maken, heeft de zorgmedewerker niet eens door dat hij schakelt naar andere systemen. Dat is pas fijn werken!
Informatie toegankelijk maken
Wil je als zorginstelling je bestaande data of processen van je back-office software en cloud platformen via het sociaal intranet of digitale werkplek beschikbaar stellen? We hebben in de praktijk ervaren dat iedere koppeling uniek is. Zowel de techniek (XML webservice / API), de documentatie en de ondersteuning is ieder keer weer anders. Voor een efficiënte en technisch goede koppeling, komt het in onze ogen aan op ervaring. Daar hebben wij genoeg van!
MICROSOFT 365 EN GOOGLE WORKSPACE
Onze integraties
Naast Google en Microsoft koppelen wij ook met verschillende kleinere, maar net zo impactvolle, applicaties die het werk van de zorgmedewerker makkelijker maken. We onderscheiden onze koppelingen in drie type aanbieders (providers), dit zijn:
- Identity Providers | verzorgt de authenticatie en autorisatie van gebruikers
- Applicatie Providers | leveren alle (saas, legacy en web) applicaties aan
- Externe data providers | leveren allerlei data voor integratie
HRM en financieel
Kwaliteit
Documenten
Cliënten Dossiers (ECD/EPD)
Helpdesk
CRM
Microsoft
Google Workspace
Overige