Verzamel data van externen op het intranet
Het sociaal intranet verzamelt informatie, collega’s en applicaties op één plek. Maar hoe zit met gegevens van externe organisaties, bijvoorbeeld samenwerkingspartners, sponsoren of leden? Met onze CRM module kunnen ook die gegevens worden opgeslagen op het intranet. Zo kun je bijvoorbeeld sectoren, organisaties, bestanden (vanuit MS365), personen en locaties toevoegen. Door de rollen en rechten op het intranet kun je makkelijk regelen wie toegang heeft tot welke informatie. Zo krijgen alleen medewerkers die de informatie nodig hebben deze ook te zien.
Wat is de CRM module?
Met de CRM module kun je super eenvoudig vanuit het sociaal intranet informatie over organisaties beheren en met je collega’s of externen delen. Alles dus vanuit één intuïtief en laagdrempelig systeem. Ons doel is niet om te concurreren met allerlei grote CRM-systemen, maar wel om op een laagdrempelig wijze gegevens van organisaties te kunnen beheren en vinden. En dat allemaal met dezelfde interface als het intranet heeft, zodat de zorgmedewerker niet weer wat nieuws hoeft te leren!
Functionaliteiten
-
Allerlei soorten gegevensIn ons CRM kan allerlei data over organisaties opgeslagen worden. In de basis kunnen sectoren, organisaties, bestanden (vanuit Microsoft 365), personen, locaties en kennis opgeslagen worden. Dit kan relatief eenvoudig per klant uitgebreid worden naar wens.
-
Integratie in intranetHet mooie van een CRM module in het intranet is dat alle informatie van organisaties ook via de centrale zoekfunctie vindbaar is. Daarnaast zijn er integraties mogelijk met andere modules zoals bijvoorbeeld met de mailingen en preboarding module.
-
Gebruik bestanden vanuit Microsoft 365Wanneer het intranet de Microsoft 365 module geactiveerd heeft, kunnen bestanden vanuit dit platform gebruikt worden in het CRM. Zo zijn complete Drives (bron van Sharepoint sites en Teams) per organisatie te tonen.
-
Afschermen informatieOok kan deze module en de data afgeschermd worden voor bepaalde groepen gebruikers. M.b.v. rechten kunnen we regelen wie waarbij mag.
-
Koppeling bestaande CRM-systemenOok is het mogelijk om data vanuit een bestaand CRM-systeem zoals bijvoorbeeld AFAS, Salesforce en Dynamics te synchroniseren.
-
Sociale kaart
Voor zorgorganisaties die op meerdere locaties verschillende diensten aanbieden aan cliënten is de CRM module ook in te zetten als sociale kaart. Zo maak je het eenvoudig inzichtelijk waar welke dienst wordt geleverd.
Geïntegreerd op het sociaal intranet
Doordat de module onderdeel is van het sociaal intranet is de interface herkenbaar, waardoor het makkelijk te gebruiken is. Ook het koppelen van andere functionaliteiten van het intranet, zoals de mailingen module, is daardoor eenvoudig. Een CRM module wat voor jouw organisatie? We kunnen het naar behoefte op maat maken.