Cookie instellingen

Onze website maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring. Wilt u de website bezoeken en cookies accepteren?
Lees ons privacy beleid.

Je browser is verouderd en geeft deze website niet correct weer. Download een moderne browser en ervaar het internet beter, sneller en veiliger!

Samenwerken in groepen

Alles in groepen verzameld

Denk je wel eens, kon ik maar wat makkelijker informatie, documenten en kennis delen met een bepaalde groep interne en/of externe mensen? Denk hierbij aan zorgteams, locatieteams, teamrolhouders, afdelingen, projectgroepen en thema's etc. Hierbij heb je vaak te maken met het delen van documenten, notulen, foto's en video's, linkjes en nog veel meer. Dan is onze groepen oplossing misschien iets voor jou!

Voordelen

  • Laagdrempelig in gebruik
    Je kunt heel eenvoudig open, gesloten en onzichtbare groepen opzetten en hierin berichten plaatsen, liken, opslaan, erop reageren en medewerkers taggen. Als beheerder maak je heel eenvoudig nieuwe groepen aan, nodig je interne en/of externe mensen uit en valideer je nieuwe aanmeldingen. Het werkt zeer intuïtief en laagdrempelig en is zonder uitleg te gebruiken. Je kunt zelfs je eigen Office 365 of andere documenten gebruiken.
  • office 365 integratie
    Onze Office 365 koppeling zorgt ervoor dat alle gebruikers met lidmaatschappen van groepen op het sociaal intranet actueel zijn en blijven. Zo houden we groepen (teams) met leden en instellingen tussen het intranet en Azure actueel. Per groepstype bepaal je of groepen door de medewerkers op het intranet of alleen vanuit bijv. Azure te beheren zijn. Alles is zo te configureren dat het past in jouw ideale workflow.
  • notificaties en instellingen
    Van belangrijke gebeurtenissen kun je een notificatie ontvangen zodat je niets mist. Pas dit naar eigen wens aan zodat je niet overladen wordt met notificaties.
© 2024 a&m impact