Je browser is verouderd en geeft deze website niet correct weer. Download een moderne browser en ervaar het internet beter, sneller en veiliger!

Meldingen

Registreer, behandel en beheer meldingen vanaf één centrale plek
Geschikt voor meerdere meldingen zoals MIM, MIC, klacht of ICT-ticket
Demo aanvragen

Met de meldingen oplossing kun je gebruikers allerlei meldingen laten registreren in het sociaal intranet. Andere gebruikers, bijvoorbeeld behandelaren, kunnen deze meldingen dan oplossen. En dat alles in dezelfde, herkenbare, interface en vindbaar via de centrale zoekfunctie. Het maakt werken een stuk overzichtelijker én efficiënter.

Voordelen van de meldingen oplossing

  • Geen duur systeem of andere leverancier nodig | De meldingen oplossing is geïntegreerd op de digitale werkplek. Dat betekent dat je niet weer een extra systeem hoeft aan te schaffen om het invoeren van meldingen mogelijk te maken. Dat scheelt niet alleen geld, maar ook de zoektocht naar een nieuwe leverancier voor weer een nieuw systeem.
  • Makkelijk vindbaar en toegankelijk via mobiele app | Ben je onderweg en is er een voorval tijdens je dienst, dan wil je daar natuurlijk zo snel mogelijk melding van kunnen maken. Dat kan met de meldingen oplossingen! In de PWA-app die wij hebben ontwikkeld zijn de meldingen net zo eenvoudig in te voeren als via de desktop.
  • Geïntegreerd op de digitale zorgwerkplek | Hoe handig is dat? Het betekent dat je vanaf één plek alles kan regelen én dat het heel makkelijk in gebruik is. Jouw medewerkers kennen het systeem al, dus ze hoeven niet weer iets nieuws te leren. Alles staat in verbinding met elkaar waardoor je ook niet meer hoeft te schakelen tussen verschillende systemen.

Mogelijkheden van meldingen

  • Geschikt voor verschillende soorten meldingen

    In de zorg zijn er veel verschillende typen meldingen mogelijk. Denk aan klachten, ICT-tickets, MIC, MIM, datalek of arbo. Bij ieder type heb je andere gegevens nodig. In onze meldingen oplossingen kunnen er meerdere types worden aangemaakt. Per type is in te stellen welke gegevens en/of bestanden er nodig zijn voor de melding. Zo heb je als behandelaar altijd de juiste gegevens direct bij de hand.

  • In te richten per type melding

    Door de generieke opzet van deze oplossing kunnen we per melding type allerlei maatwerk velden en inrichtingen instellen. Zo kun je bijvoorbeeld bij een MIC-melding een cliënt naamveld toevoegen en bij MIM-meldingen een medewerker naamveld.

  • Beheerrechten instellen

    Met de meldingen oplossing kunnen medewerkers niet alleen meldingen doen, maar kunnen ze ook door behandelaren worden opgepakt. Het beheer van deze meldingen en wie dit mag beheren kan eenvoudig worden ingesteld. Zo weet je zeker dat alleen de aangewezen persoon iets met de melding kan doen. Per type melding zijn aparte groepen beheerders in te stellen, zodat het zo breed mogelijk in de organisatie gebruikt kan worden.

  • Dynamische notificaties versturen

    Als je ergens melding van hebt gedaan, dan is het natuurlijk fijn om op de hoogte gebracht te worden van vorderingen. Per type melding is in te stellen bij welke statusveranderingen er (push)notificaties verstuurd dienen te worden en naar wie (auteur of behandelaren). Hiermee zijn voor alle mogelijke scenario’s notificaties te genereren en versturen, met per klant in te stellen unieke teksten. In die teksten zijn allerlei dynamische gegevens van gebruikers en de melding te gebruiken.

  • Reacties plaatsen

    Werk je met verschillende mensen aan een melding, dan kun je reacties achterlaten voor de andere betrokkenen zodat zij weer op de hoogte zijn. Met versiebeheer zie je ook direct wie er aan een melding heeft gewerkt.

  • Status overzichtelijk maken

    Op het moment dat een melding wordt ingediend, krijgt deze een status mee. Als een behandelaar de melding oppakt, dan verandert de status. Zo is iedereen altijd op de hoogte van de voortgang van de melding. Per type kunnen we instellen wat voor statussen er zijn, wie deze mag gebruiken (melder of beheerder) en welke kleur er getoond mag worden aan de voorkant.

Waarom een meldingen oplossing van a&m impact?

Waarom kiezen voor een meldingen oplossing van a&m impact? Als zorgorganisatie is het cruciaal om effectieve en betrouwbare communicatieoplossingen te hebben. Bij a&m impact begrijpen we dit als geen ander. Met onze uitgebreide ervaring en diepgaande kennis van de zorgsector bieden wij oplossingen die specifiek zijn afgestemd op de behoeften van zorginstellingen. Onze oplossingen zorgen ervoor dat belangrijke informatie snel en efficiënt bij de juiste personen terechtkomt, wat bijdraagt aan een hogere kwaliteit van zorg en een betere ervaring. Maar dat is niet alles. Bij a&m impact gaan we verder dan alleen het leveren van een product. We werken nauw met je samen om een oplossing te creëren die perfect aansluit bij de specifieke wensen en eisen van jouw organisatie. We zijn flexibel in onze communicatie en ontmoeten je graag persoonlijk, bij jou op locatie of bij ons in het prachtige Doetinchem. Samen zorgen we ervoor dat jouw organisatie optimaal functioneert.

Meer weten?

Pieter vertelt je graag meer

Pieter
Lohuis
Relatiemanager
[javascript protected email address]
Benieuwd geworden?

Laten we bellen!

Wil je meer weten over onze producten? Laat je telefoonnummer achter en we nemen z.s.m. contact met je op.

© 2024 a&m impact