Je browser is verouderd en geeft deze website niet correct weer. Download een moderne browser en ervaar het internet beter, sneller en veiliger!

Beeldbank

Alle beelden en bestanden op één plek verzamelen en beheren
Toestemming vastleggen en koppeling met ECD
Demo aanvragen

Beelden geven een goed beeld over de zorg die geleverd wordt. Het geeft medewerkers, vrijwilligers, cliënten, naasten en anderen betrokken een inkijkje in de organisatie. In onze beeldbank oplossing kun je al het beeldmateriaal, foto’s, video’s, Office sjablonen en drukwerk op één centrale plek verzamelen, beheren en met je collega’s of externen delen. En dat allemaal met dezelfde interface als het intranet heeft, zodat de zorgmedewerker niet weer iets nieuws hoeft te leren. Efficiënt, gebruiksvriendelijk en direct in te zetten. De beeldbank oplossing is in te zetten als module op het sociaal intranet, maar kan ook als losse oplossing worden afgenomen.

voordelen van de beeldbank

  • Overzichtelijk dashboard
    Met meerdere widgets op het dashboard kunnen gebruikers in één oogopslag zien wat bijvoorbeeld de nieuwste of meest gebruikte beelden of albums zijn. Zo zijn specifieke beelden of albums te tonen of automatisch de nieuwste.
  • In te delen in albums

    Binnen een zorgorganisatie kunnen een heleboel verschillende soorten beelden worden gemaakt en gedeeld. Om het overzichtelijk te houden, kun je alle beelden in de beeldbank oplossing indelen in albums en subalbums zoals intake, uitjes, locaties of foto’s voor promotiemateriaal. Deze albums kun je ook met specifieke medewerkers delen die daar toestemming voor hebben.

  • Beelden op formaat maken
    Om beelden in te kunnen zetten voor verschillende doeleinden heb je soms afwijkende formaten nodig. Binnen de beeldbank kun je dat gemakkelijk aanpassen zodat afbeelding precies het formaat zijn dat je nodig hebt. Je download de beelden direct vanuit deze oplossing.
  • Eenvoudig de juiste beelden vinden met tags en filters

    Met tags en filters kun je gemakkelijk de juiste beelden zoeken en vinden voor jouw doeleinden. Zo ben je niet eindeloos aan het scrollen tussen alle verschillende mappen, maar heb je in één overzicht waar je naar op zoek bent. Tag afbeeldingen op basis van gebeurtenis of gebruik een filter op basis van toegevoegde datum of op doeleinden van het beeld.

  • Toestemmingen vastleggen

    Beelden waar personen op staan, mogen niet zomaar zichtbaar zijn voor iedereen. Daarom is het toestemmingsformulier in de beeldbank verwerkt. Zo heeft niet iedere medewerker zomaar toegang tot de beelden, maar alleen zij die die daar rechten toe hebben. Als de toestemming voor het beeldgebruik verloopt, dan worden de beelden automatisch niet meer getoond en zijn deze niet meer vindbaar.

  • Te koppelen met website en intranet

    De beeldbank kan worden ingezet als los product of als module die eenvoudig te koppelen is aan onze websites en intranetten. Zodoende kunnen gebruikers heel eenvoudig een beeld vanuit de beeldbank op een pagina plaatsen, zonder dat deze gedownload hoeft te worden.

  • Beheren en registreren betrokken personen

    Van ieder beeld in de beeldbank kan bijgehouden worden welke cliënten, medewerkers en/of personen op een beeld staan. Daarnaast wordt er automatisch bijgehouden wie deze heeft gedownload en waar deze zijn opgeslagen. Eigenaren van beelden kunnen hiermee gebruikers van beelden met een druk op de knop informeren dat een beeld niet meer gebruikt mag worden. Dit kan makkelijk zijn wanneer er bijvoorbeeld oud cliënten en medewerkers op beelden staan.

  • Veilig te delen

    Net als al onze andere oplossingen wordt informatie alleen veilig gedeeld volgens ISO/NEN normen. In de beeldbank is dat niet anders. Naast standaardbeelden van een locatie of medewerkers aan het werk, kun je ook beelden van cliënten en patiënten in de beeldbank bewaren. Deze beelden worden alleen gedeeld met toestemming van de cliënt zelf en/of de verwant.

  • Koppeling met o.a. ECD

    De beeldbank kan aan veel verschillende externe bronsystemen gekoppeld worden. Denk hierbij aan Nedap ONS (ECD), AFAS, Youforce, Microsoft 365 en Google workspace. De beelden kunnen hierdoor verreikt worden met data uit deze systemen.

Waarom een beeldbank oplossing van a&m impact?

De oplossingen van a&m impact onderscheiden zich opmerkelijk van die van andere aanbieders. Met een indrukwekkend portfolio van meer dan 200 zorgklanten hebben wij een diepgaand inzicht in de behoeften van jouw organisatie. Wij zijn niet alleen op de hoogte van de laatste ontwikkelingen, maar weten deze ook moeiteloos te vertalen naar geschikte digitale oplossingen. Zo trots als wij zijn op onze oplossingen, zo trots zijn wij ook op ons team. Met onze nuchtere kijk op zaken, Achterhoekse mentaliteit van 'doen wat we zeggen en zeggen wat we doen' en een goede dosis humor is het project op zichzelf net zo tof als het eindresultaat. Werken met a&m impact is ook gewoon leuk! En hoewel digitaal net zo makkelijk is, spreken we ook graag persoonlijk af. Bij jullie, of bij ons in het prachtige Doetinchem. Samen brengen wij in kaart wat jouw organisatie nodig heeft en creëren we een oplossing die daarbij aansluit.

Benieuwd naar deze oplossing?

Pieter laat het je graag zien

Pieter
Lohuis
Relatiemanager
[javascript protected email address]
Benieuwd geworden?

Laten we bellen!

Wil je meer weten over onze producten? Laat je telefoonnummer achter en we nemen z.s.m. contact met je op.

© 2024 a&m impact