Cookie instellingen

Onze website maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring. Wilt u de website bezoeken en cookies accepteren?
Lees ons privacy beleid.

Je browser is verouderd en geeft deze website niet correct weer. Download een moderne browser en ervaar het internet beter, sneller en veiliger!

Mogelijkheden van de digitale werkplek

De digitale werkplek omvat diverse functionaliteiten, variërend van standaard geïntegreerde mogelijkheden zoals het delen van informatie, tot aanvullende opties zoals de beeldbank. Door de verschillende koppelingen met externe applicaties, is de digitale werkplek de enige applicatie die de zorgmedewerker nodig heeft. Gezamenlijk dragen deze bij aan een gebruiksvriendelijk platform dat afgestemd is op de behoeften en doelen van jouw organisatie. Het maakt werk efficiënter, makkelijker, maar vooral ook leuker. Hieronder vind je een overzicht van enkele functionaliteiten die onze digitale werkplek te bieden heeft.

Informatie delen

Met onze digitale werkplek kunnen we bedrijfsinformatie eenvoudig delen met alle medewerkers in de organisatie. Dit stelt ons in staat om nieuws, afdelingsgegevens, locatie-updates, evenementenkalenders, leermaterialen, veelgestelde vragen en nog veel meer te verspreiden, zonder dat er technische expertise vereist is. Onze medewerkers blijven voortaan altijd goed op de hoogte. Lees meer >

Zoeken en vinden

Een effectieve zoekbalk is van cruciaal belang omdat het medewerkers een snelkoppeling biedt naar de benodigde informatie. Met één slimme zoekopdracht kunnen ze moeiteloos door pagina's, documenten en groepen bladeren om de gewenste informatie te vinden. En laten we niet vergeten dat het ook een handige manier is om collega's op te sporen. Lees meer >

Documenten hergebruiken

Om overbodige duplicatie en opslag van documenten te voorkomen, hebben we de documentintegratie vereenvoudigd. Medewerkers kunnen moeiteloos hun eigen documenten uploaden en hergebruiken. Bovendien bieden we integraties met Office365, SharePoint en Google Workspace, waardoor medewerkers met slechts één klik toegang hebben tot het juiste document om direct aan de slag te gaan. Lees meer >

Eenmalig inloggen

Met de single sign-on en single logout functie log je als medewerker één keer in en kun je alle applicaties veilig (!) gebruiken. Alle gebruikersaccounts worden door ons gesynchroniseerd door middel van Identity Providers. Zo is de informatie altijd actueel. Kortom, het werk wordt een stuk efficiënter met eenmalig inloggen. Lees meer >

Toegang tot applicaties

De digitale werkplek is de enige applicatie die je als zorgmedewerker nodigt hebt om je werk uit te voeren. Niet omdat alles op het platform zit, maar wel omdat wij alle externe applicaties ontsluiten op het intranet. Met één klik zijn al deze applicaties te bereiken. Daarnaast hebben medewerkers toegang tot legacy applicaties én kunnen zij eigen snelkoppelingen toevoegen. Lees meer >

Online vergaderen

In iedere groep op het intranet kun je met de vergaderingen module je vergaderingen beheren. Hierbij kun je heel eenvoudig in je vergaderruimte online plannen, agendapunten vergaderen, notulen delen, taken voor leden maken en besluiten notuleren. Dat noemen we nog een effectief vergaderen.

Relaties beheren

De digitale werkplek is voor alle medewerkers binnen de organisatie. Met de CRM module is het echter ook super eenvoudig om informatie over externe organisaties en contacten te beheren. Dat niet alleen, deze informatie kan ook veilig gedeeld worden. Door de rollen en rechten op het intranet kun je makkelijk regelen wie toegang heeft tot welke informatie en krijgen alleen medewerkers die de informatie nodig hebben deze ook te zien. Lees meer >

Content actueel houden

Niets zo vervelend is gebruik maken van informatie die verouderd is, maar al die documenten bijhouden dat is ook wel heel lastig. Niet als je gebruik maakt van onze opruimcoach. Met deze module kan alle of een deel van de informatie op de digitale werkpek worden van een eigenaar en revisietermijn. Zo wordt het contentbeheer door verschillende organisatie gedragen worden en is alles altijd up-to-date. Lees meer >

Beeldbellen

Met de beeldbellen module maken we het mogelijk om heel laagdrempelig en toegankelijk te kunnen bellen en beeldbellen met externe personen zoals bijvoorbeeld cliënten en verwanten. Vanuit onze oplossingen kan vanuit een browser met één druk op te knop contact gelegd worden.

© 2024 a&m impact