Je browser is verouderd en geeft deze website niet correct weer. Download een moderne browser en ervaar het internet beter, sneller en veiliger!

Ledenportaal

Als zorginstelling is het van cruciaal belang om een gevoel van verbondenheid te cultiveren, zowel onder patiënten, cliënten, medewerkers als leden, waarbij zij zich integraal deel voelen van de organisatie en haar uitgebreide aanbod. Specifiek voor zorginstellingen hebben wij een geavanceerd ledenportaal ontwikkeld, volledig aanpasbaar aan de specifieke behoeften van jouw organisatie. Een ledenportaal is op maat gemaakt voor alle betrokkenen bij jouw zorgorganisatie, waardoor exclusieve content beschikbaar is die specifiek relevant is voor deze leden. Dit biedt een gerichte mogelijkheid om waardevolle kennis vanuit jouw organisatie te delen. Bovendien fungeert het als een laagdrempelige toegangspoort om jouw dienstenaanbod, educatieve programma's of evenementen te presenteren aan de juiste doelgroep.

Hoe ziet een ledenportaal eruit?

  • Ledenportaal V&VN

  • Ledenportaal Mind

Mogelijkheden voor het ledenportaal

  • Informatiedeling
    Een ledenportaal kan worden ingericht als kennisbank. Daarmee bied je een overzicht van relevante informatie waardoor jouw leden op één plek alles kunnen vinden. Bijvoorbeeld het nieuws uit de omgeving, over de organisatie of vanuit het vakgebied.
  • Profielen
    Leden kunnen profielgegevens aanvullen, zodat ze vindbaar worden op het portaal onder andere expertises, kennis of hulpvraag. Ook gegevens over je lidmaatschap kun je hier inzien en wijzigen.
  • Chat
    Leden kunnen onderling 1-op-1 en in groepen met elkaar communiceren door middel van een chatfunctie. Een laagdrempelige manier om in contact te komen met anderen die dezelfde behoeften of interesses hebben.
  • Evenementen en servicediensten
    Houd leden op de hoogte van de evenementen die worden georganiseerd en servicediensten die door jouw organisatie worden aangeboden. Aanmelden kan ook makkelijk via het portaal en op het persoonlijk profiel is het voor leden inzichtelijk voor welk evenementen zij zich hebben aangemeld of welke service zij hebben aangevraagd.
  • Scholingsaanbod
    Geef leden de mogelijkheid niet alleen informatie te verzamelen op het ledenportaal, maar ook actief deel te nemen aan leeractiviteiten. Op het portaal kun je in een handig overzicht het hele scholingsaanbod tonen en aanmelden direct mogelijk maken.
  • Bijhouden accreditaties en leerplannen
    Voor bepaalde leeractiviteiten worden accreditatiepunten (PE) toegekend. Deze punten worden automatisch bijgehouden op je ledenprofiel.
Benieuwd geworden?

Laten we bellen!

Wil je meer weten over onze producten? Laat je telefoonnummer achter en we nemen z.s.m. contact met je op.

© 2024 a&m impact