Naar inhoud

Care4 koppeling voor administratie en registratie

Een zorgmedewerker is op een dag met veel verschillende taken bezig die noodzakelijk zijn, maar ook veel tijd kosten. Door CARE4, een product van Avinty, te integreren in ons sociaal intranet of portal, zorgen wij ervoor dat jouw zorgmedewerkers meer tijd overhouden voor goede zorg verlenen aan patiënten en cliënten.

iMac
Met de Care4 koppeling van Avinty op het intranet regel je alle administratie op een plek | a&m impact

​Sneller en efficiënter werken

CARE4 is erop ingericht dat zorgmedewerkers sneller taken af kunnen ronden, zoals administratie en registratie. Dit zijn noodzakelijke taken die veel tijd kosten, maar wel heel nauwkeurig moeten gebeuren. Door de koppeling te maken met ons sociaal intranet hoeven medewerkers maar één plek te bezoeken voor het regelen van afspraken en inzien van de zorgsituatie van cliënten. Alle informatie is verzameld voor een efficiëntere afhandeling van taken. Hierbij kunnen we ervoor zorgen dat de agenda vanuit het ECD in een oog op slag te zien is bovenop de Outlook agenda vanuit Office 365.

Benieuwd naar de mogelijkheden? Neem contact op!

Bekijk de volledige privacyverklaring

Cookie-instellingen

a&m impact maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij uw toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Meer informatie.