De maand december is er altijd een om terug te blikken op wat we het afgelopen jaar hebben gedaan. Dat gaat niet alleen om projecten, waar we 14 klantcases over schreven, maar ook over de kennis die we ieder jaar delen. Met bijna 10000 paginaweergaven hebben bezoekers behoorlijk wat nieuws op onze website gelezen. Dit jaar hebben we 14 kennisartikelen gedeeld die veel werden gelezen, maar ook veel oude artikelen blijven interessant voor bezoekers. Voor dit artikel pakten we de cijfers er even bij en zetten we de best gelezen artikelen van 2022 voor je op een rij.
Het is niet echt een kennisartikel, maar hij werd zo vaak gelezen dat hij toch een plekje krijgt in de lijst met meest gelezen artikelen. En nou ja, je leert wel heel veel over ons als team en dat zegt ook veel over onze werkwijze. Afgelopen mei trokken wij met een groot deel van het team richting Mallorca. Vanuit het regenachtige Nederland gingen wij door naar het zonovergoten Spaanse eiland waar we 3 dagen lang elkaar eens op een andere manier leerden kennen. Het was weer een uitje voor in de boeken en wat leuk dat jullie dit 'hoofdstuk' zoveel hebben gelezen. Compleet gemist? Lees dan snel verder >>
Er is altijd ruimte voor verbetering, toch? Dat moeten alle bezoekers van onze website hebben gedacht die dit artikel hebben gelezen. Het geeft je 9 tips om de interne communicatie te verbeteren en spoiler alert, het sociaal intranet is er daar één van. Vind jij dat de communicatie binnen jouw informatie meer aandacht nodig heeft? Laat onze 9 tips je op weg helpen >>
Content is niet iets wat je een keer plaatst en daarna niet meer naar om hoeft te kijken. Je blijft content plaatsen, delen en bewerken. Daarom blijft dit artikel uit 2021 nog steeds goed bezocht. Op het sociaal intranet is content namelijk van de hele organisatie en dat vereist wel een aantal richtlijnen om alles in goede banen te leiden. Wil je weten welke content je het beste op het intranet kan plaatsen? Wij hebben nog wat ideeën >>
Oud maar goud zullen we maar zeggen. Dit artikel uit 2020 is nog steeds een van de meest gelezen op onze site. Niet zo gek ook, interactie is steeds belangrijker geworden. Een bezoeker die slechts één pagina bekijkt en snel weer doorschakelt wil je niet, je wil dat ze net wat langer blijven plakken, doorklikken naar een volgende pagina of zelf een contactformulier invullen. In dit artikel geven we je een aantal handige tips >>
Ons team bestaat inmiddels uit een hele club mensen die samen de digitale communicatieoplossingen maken. De schakel met de klant? Dat is voornamelijk de projectmanager. Voor die geweldige functie hadden wij afgelopen periode een vacature open staan, niet zo gek dan ook dat dit artikel veel werd gelezen. Het geeft een mooi inkijkje in hoe wij bij a&m impact projecten aanvliegen en welke rol een projectmanager daarin heeft. Benieuwd hoe we dat doen? >>
Het aandeel mobiel websitebezoek groeit al enige tijd en die lijn is stijgend. Toch zijn veel websites nog niet ingericht op mobiel gebruik. Of het nou een slecht responsive design is of een ingewikkelde navigatiestructuur, verbetering is mogelijk. Op basis van de gegevens van onze klanten hebben wij onderzocht wat bezoekers doen op een mobiele website én hoe je daar als organisatie op in kan spelen. Wil je met je mobiele website aan de slag? Lees dan vooral nog eens dit artikel >>
Met onze artikelen willen wij zoveel mogelijk kennis overbrengen over onze oplossingen, werkwijze en team. Dat staat aan de basis van wat wij bij a&m impact doen. Maar om het maximale uit jouw oplossingen te halen, kun je zelf ook al heel veel doen. Daarom zie je ook dit jaar weer veel tips en tricks terugkomen in onze kennisartikelen. Daar gaan we graag mee door, zodat onze oplossingen optimaal in gezet kunnen worden. Op naar een nieuw jaar met nog veel meer kennis!