Cookie instellingen

Onze website maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring. Wilt u de website bezoeken en cookies accepteren?
Lees ons privacy beleid.

Je browser is verouderd en geeft deze website niet correct weer. Download een moderne browser en ervaar het internet beter, sneller en veiliger!

Onze kennisdag 2022: een dag vol inspiratie, kennis en gezelligheid!

Ein-de-lijk! Na drie lange jaren wachten konden we eindelijk een vervolg geven aan onze kennisdag uit 2019. Op 17 mei 2022 verzamelden 150 (zorg)professionals zich in de Burgers’ Zoo voor de Kennisdag Digitale communicatie in de zorg. Het was al even geleden dat we onze klanten en andere (zorg)professionals in het echt hebben gesproken. Voor sommige klanten was het zelfs de eerste keer dat ze ons live zagen. Of dat wennen was? Nee hoor, het was als vanouds informatief, inspirerend én bovenal heel gezellig.

dé kennisdag van 2022

Vol spanning stonden wij te wachten, wanneer zouden de eerste deelnemers aankomen? Nou, lekker vroeg kunnen we je vertellen! Ze konden natuurlijk niet wachten om zich onder te dompelen in de IT-, HR- en communicatiekwesties van onze kennisdag. Misschien ook wel een beetje gespannen want wat konden ze verwachten? Gelukkig steeg geleidelijk aan het volume in de zaal en werden de eerste gesprekken gestart. Top, daar hoopten wij ook op. En dan was dit pas het begin…

​wat hebben we allemaal gedaan?

Poh, heb je even? We hadden een vol programma samengesteld voor de kennisdag, zodat iedereen met een voldaan gevoel en bomvol kennis naar huis ging. We trapten af met een welkomstwoordje van Rutger Mollee, o.a. comedian bij De Speld. Hij weet als geen ander dat je het publiek het beste opwarmt met wat humor. Met een grappige presentatie én verrassing voor spreker Joost Helbo, wist hij de zaal aan het lachen en klappen te krijgen. Onze eigen Tom Dellepoort sloot ook aan om het publiek kennis te laten maken met a&m impact. Dat noemen wij nog eens een goeie start van de kennisdag!

Op naar de sessies

Toen was het tijd voor de deelnemers om zich te verspreiden over de verschillende sessies die werden gegeven die dag. Dat waren er in totaal negen, verspreidt over drie rondes. Sommige deelnemers werden meteen aan het werk gezegd tijdens de workshop Customer Journey mappen van Maartje Huinink, anderen kregen een fascinerend verhaal te horen van Joost Helbo over de implementatie van een sociaal intranet bij AxionContinu of van Christiaan Lustig over adoptie.

Voordat we doorgingen naar de volgende sessie was er even een momentje om wat te drinken te halen én met elkaar te kletsen. Een orkaan van geluid barste los in het Safari-restaurant toen alle deelnemers samenkwamen. Supergaaf om te zien dat er zoveel contact werd gezocht en lekker gekletst werd!

De volgende sessies dienden zich aan, deelnemers konden meer te weten komen over online vindbaarheid door APC, de succesvolle campagnes van ’s Heeren Loo en privacy en AVG door JPR Advocaten. In de laatste ronde sessies werd opnieuw workshop gegeven door Maartje Huinink over duiken in je doelgroep, liet Iacobien Riezebosch zien hoe je digitale middelen toegankelijk maakt en nam iHUB de deelnemers meer door hun sociaal intranet. Variatie ten top, al zeggen we het zelf.

​een pubquiz om het af te sluiten

Rutger werd weer opgetrommeld om iedereen naar het auditorium te lokken voor de afsluitende pubquiz. Leuk om iedereen nog even in een ruimte te hebben en de lach (die hopelijk al op ieders gezicht zat) nog wat te vergroten. Daarnaast wilden we natuurlijk ook even testen of iedereen heeft opgelet bij de sessies, dus de sprekers hadden ook een aantal vragen ingestuurd. Drie van onze deelnemers hebben we op het podium geroepen voor een mooie prijs.

schuif maar aan

Voor sommigen was de dag op dit punt al geslaagd. Zij vertrokken met een volle goodiebag én een vol hoofd weer richting huis. De deelnemers die nog lange niet naar huis wilden, konden aansluiten bij het diner. Daar werd niet alleen heerlijk eten geserveerd, maar ook heel veel gekletst en geborreld. Op iedere stoel die vrij was kon je gaan zitten, om zo met allemaal medewerkers vanuit verschillende organisaties in gesprek te raken. Wat hebben zij geleerd tijdens hun sessies, hoe regelen zij dit bij hun organisatie of hoe zouden zij een kwestie aanpakken? Kortom: hét moment van de dag om even lekker lang door te praten over alles wat digitale communicatie in de zorg zo mooi maakt.

nog even nagenieten?

Dat fijne gevoel van samen met gelijkgestemden kennis opdoen en elkaar leren kennen, dat moesten we natuurlijk even vastleggen op beeld. Waan je (weer) in de kennisjungle van Burgers’ Zoo met de aftermovie:

wij zijn ontzettend blij!

Wat was dat gaaf om te zien! Al die (zorg)professionals die op één plek samenkomen voor informatie, gezelligheid en om te netwerken. Voor ons was de dag meer dan geslaagd en we zijn dan ook heel erg tevreden met de blije gezichten die we aan het eind van de dag zagen vertrekken. In 2019 zeiden we al tot volgend jaar en dat zeggen we nu gewoon weer. Want wij hopen onwijs dat we volgend jaar weer samen kunnen komen om kennis te delen, elkaar te ontmoeten en samen een gezellige middag te hebben. Dus bij deze: tot dan!

© 2024 a&m impact