Je browser is verouderd en geeft deze website niet correct weer. Download een moderne browser en ervaar het internet beter, sneller en veiliger!

Hoe hebben wij het gedaan in 2023?

Jaja, we weten het. Het jaar 2024 is al even van start, maar we gaan toch (zo eigenwijs als we zijn) nog even terugblikken op het jaar 2023. Ieder jaar sturen wij al onze klanten, partners én medewerkers een vragenlijst om onszelf, onze diensten en onze samenwerking te beoordelen. Niet alleen zijn we gewoon nieuwsgierig, maar vooral omdat het voor ons hele waardevolle input is om nóg beter te worden! Dank aan iedereen die het onderzoek heeft ingevuld. Tijd om eens in de cijfertjes te duiken.

Hoe doen wij het eigenlijk?

Ieder jaar vragen wij onze klanten en partners wat zij nou eigenlijk écht van ons vinden. Het moment om even lekker eerlijk te zijn (houden we van!) zodat wij weten waar we staan en waar we onszelf kunnen verbeteren. Onze langdurige klant- en partnerrelaties zijn heel belangrijk voor ons en wij doen er alles aan om die te behouden. Wij eindigen het jaar 2023 met een gemiddelde beoordeling van 8,1! Daar zijn we onwijs trots op.

Voor alle projecten die in 2023 zijn gelanceerd, hebben we ook een aparte enquête uitgestuurd. Voor onze projecten kregen wij een dikke 8,5! De beoordeling voor onze samenwerking was verder als volgt:

Een greep uit de reacties

Deze mooie cijfers worden begeleid door een aantal mooie complimenten. Wat fijn om te horen!

  • Fijne transparante aanpak en veel ervaring, dat is heel fijn.
  • No-nonsense leverancier die goed kan meedenken met jou als klant. Een toffe club om als partner mee samen te werken, aanbevelenswaardig!
  • Altijd hulpvaardig en duidelijk. De projectmanager heeft op alles een helpend antwoord, ook als het antwoord soms 'nee' moet zijn ;)


Of we onszelf nog kunnen verbeteren op bepaalde vlakken? Uiteraard! Wij zijn ook maar mensen. Wat aanvullende feedback:

  • Het zou mooi zijn als klanten actief worden benaderd door de projectmanager over interessante nieuwe ontwikkelingen/features. Soms heb je die als klant niet goed in beeld of nog vragen over na een release.
  • Het zou erg handig zijn als we in een portal inzicht kunnen krijgen in alle openstaande tickets en de status daarvan. Nu moet je zelf mailtjes bijhouden over tickets.
Wat onze medewerkers vinden van a&m

Het doel van a&m is al dik tien jaar: impact maken op de zorg. Onze oplossingen zijn daarbij natuurlijk het belangrijkste, die moeten aansluiten bij de behoeften en wensen in de zorg. Minstens zo belangrijk zijn echter de mensen die deze oplossingen maken. Alles wat wij maken, dat doen wij samen. De mening van onze medewerkers is daarom heel belangrijk voor ons. Voor 2023 kregen wij een gemiddeld cijfer van 8,4. Superfijn én extra bijzonder, want wist je dat er maar liefst 13 nieuwe collega’s bijkwamen het afgelopen jaar? Een aantal dat heel goed aangeeft dat wij als bedrijf aan het groeien zijn en grote ambities hebben. Tegelijkertijd werken er ook 13 collega’s die al meer dan vijf jaar in dienst zijn bij a&m. Het behouden van waardevol personeel is daarom al 25 jaar heel belangrijk voor ons.

Op naar een succesvol 2024

Met deze beoordelingen, sluiten wij het jaar 2023 met een grote glimlach nu toch echt af. Van de complimenten gaan we nog even genieten en met de feedback gaan we dit jaar hard aan de slag. Zo hopen wij nog betere oplossingen te kunnen bieden in 2024.

Benieuwd geworden?

Laten we bellen!

Wil je meer weten over onze producten? Laat je telefoonnummer achter en we nemen z.s.m. contact met je op.

© 2024 a&m impact