Infoland en a&m impact vinden elkaar in een gedeelde visie: het werk van de zorgprofessional gemakkelijker en leuker maken en samenwerken stimuleren. Zonder dat zij daar ingewikkelde tools voor nodig hebben. Een koppeling tussen Zenya (voorheen iProva) en het sociaal intranet van a&m impact kon dus niet uitblijven. Samen zorgen we voor een laagdrempelig systeem voor de zorgprofessional, doordat de oplossingen elkaar dankzij de koppeling versterken.
a&m impact en Infoland hebben nog een overeenkomst: de bedrijven zijn beide in 1998 opgericht. Dat valt te verklaren door de ontwikkelingen van de laatste decennia; van de opkomst van het intranet tot de ontwikkeling van samenwerkingstools, maar vooral door de digitalisering die in elke sector wordt doorgevoerd.
Dit heeft als gevolg dat steeds meer medewerkers moeten werken met software en andere technologie, maar ook dat er vaak een wildgroei is ontstaan aan applicaties. Allemaal met een eigen inlog, wat het niet gebruiksvriendelijker maakt. Daarom is een oplossing niet alleen wenselijk, maar echt noodzakelijk. a&m impact en Infoland geven hier beide een eigen invulling aan. a&m impact met het sociaal intranet - specifiek voor de zorg - waar informatie, collega’s en applicaties op één centrale plek samenkomen. Infoland met de ontwikkeling van de software Zenya.
Om hun werk goed te kunnen doen, hebben zorgprofessionals actuele en relevante informatie nodig. Het makkelijk signaleren en delen van verbeterkansen is daar ook onderdeel van zodat informatie altijd up-to-date is en dat ook blijft. Zenya is software voor kwaliteits- en risicomanagement die professionals daarbij helpt en wordt daarom door steeds meer organisaties in de zorg gebruikt.
Voor de zorgmedewerker zou dat wel weer een extra, nieuwe applicatie betekenen, al werd de integratie met onder andere Vilans protocollen en MyCarress het gebruik van Zenya al een stuk gemakkelijker. Maar het kan echt nóg eenvoudiger. Dit door de koppeling van Zenya met het sociaal intranet van a&m impact. Via de zoekbalk kunnen zorgprofessionals externe systemen doorzoeken zodat zij niet meer naar andere applicaties hoeven te schakelen. De koppeling met Zenya is daar een belangrijk onderdeel van. Medewerkers hebben zo toegang tot alle informatie op één plek.
a&m impact en Infoland hebben diverse gezamenlijke klanten die deze integratie gebruiken. Van instellingen voor beschermd wonen tot organisaties voor verslavingszorg: voor elk type zorginstelling is er een passende oplossing. a&m impact zorgt voor een integratie van Zenya met de digitale werkplek. Dankzij deze koppeling is het mogelijk om alle bestanden en protocollen die in Zenya zijn opgeslagen via het sociaal intranet te zoeken én openen.
De eerste reactie van zorgmedewerkers is vaak positief als zij beginnen te werken met het systeem. Het is duidelijk, efficiënt en toegankelijk omdat alles nu op één plek te vinden is. Zo kunnen alle medewerkers dit systeem gebruiken, ongeacht hun kennis van technologie.
a&m impact levert dus de gebruiksvriendelijke schil om Zenya, en andere applicaties, die het werk van elke zorgprofessional gemakkelijker en leuker maakt. Daardoor gaat de kwaliteit van zorgverlening omhoog en wordt samenwerken, intern en extern, bevorderd. Het werk wordt nog eenvoudiger en prettiger, als een vicieuze cirkel op een hele positieve manier!
Ben jij benieuwd naar de mogelijkheden van de Zenya-koppeling op ons sociaal intranet?