Geïnteresseerd?
corporate websites voor de zorg
Wil je beter en gerichter met je (externe) doelgroepen communiceren? En wil je de customer journey in kaart brengen of deze met je website ondersteunen? Laat ons je dan helpen.
Wij hebben de afgelopen jaren veel websites voor zorginstellingen ontwikkeld, waardoor we al je vragen kunnen beantwoorden. Bijvoorbeeld; "Hoe kan ik het beste op de wensen van mijn doelgroepen inspelen?", "Moeten we de werken-bij website integreren of loskoppelen?" of "Kunnen cliënten veilig aangemeld worden?". Voor al dit soort vragen hebben we inmiddels oplossingen ontwikkeld, waarmee we de beste website voor jouw instelling kunnen maken.
Hoe maak je een goede corporate website?
-
Doelgroep benaderingWij vinden dat je elke doelgroep individueel moet benaderen en per doelgroep een eigen tone- of-voice moet gebruiken.
-
Vraaggestuurde websiteDenken in oplossingen in plaats van producten. Jouw website moet de potentiële doelgroepen aanspreken en herkenning creëren. Dit kan je realiseren door vraag gestuurde navigatie items te gebruiken.
-
Duidelijke positioneringHet moet voor de bezoeker direct duidelijk zijn waarom diegene zijn zorg of onderwijs bij jouw organisatie in moet kopen.
-
Gebruikersvriendelijk en toegankelijkAlles wat we ontwikkelen moet laagdrempelig en intuïtief, dus gebruikersvriendelijk zijn. En het moet gemakkelijk bereikbaar zijn, ook voor mensen met een beperking.
-
VindbaarEen belangrijk onderdeel van de vindbaarheid van je website, is eigen content. Investeer in goede content, dan zorgen wij voor een technische goed geoptimaliseerde website.
Welke functionaliteiten bevat het?

Binnen een paar klikken naar de gewenste informatie.

Met één snelle zoekactie de gewenste informatie vinden.

De maximale snelheid en beveiliging van je websites.

Je content kunnen beheren zoals je graag zou willen!
Gebruikersvriendelijk en digitaal toegankelijk
Alles wat we ontwikkelen moet laagdrempelig, intuïtief en dus gebruikersvriendelijk zijn. Een website moet gemakkelijk bereikbaar zijn, ongeacht een beperking, hardware, software, taal of locatie. Met een contrastfunctie, readspeaker en heldere navigatiestructuur maak je de website al een stuk toegankelijker. Zo kan iedere doelgroep over jouw corporate website navigeren en de informatie vinden die hij nodig heeft. Daarnaast helpt een toegankelijke website ook bij de vindbaarheid van je website waardoor je meer mensen kan bedienen. Wij bouwen onze website altijd aan de hand van de WCAG 2.1 richtlijnen. Vrijwel alle andere richtlijnen zoals o.a. drempelvrij.nl en de nieuwe Europese standaard EN 301 549 zijn daarop gebaseerd.
Artikelen en voorbeeldprojecten
- Nieuwe website Zorgverlening Het Baken focust op specifieke zorgvragen
- Zowel patiënt, zorgverlener en onderzoeker optimaal bediend op nieuwe website Alzheimercentrum Erasmus MC
- Nieuwe websites Viattence maken focus op cliënt én werkzoekende in de zorg mogelijk
- Van 1 digitaal loket naar 4 bij de Dienst Gezondheid & Jeugd ZHZ
- De groeiende samenwerking tussen ’s Heeren Loo en a&m impact
- Klankbordgroep wijst richting bij nieuwe website Klimmendaal
- a&m impact ontwikkelt uniforme website MEE-organisaties
- Hoe maak je websites en apps digitaal toegankelijk en geschikt voor iedereen?
- 6 tips om je mobiele website te verbeteren
- Wireframes onmisbaar bij ontwikkeling effectieve websites
- Persoonlijke benadering centraal bij nieuwe website Baalderborg Groep
- Nieuwe website Karakter focust op rust & vindbaarheid
- Nieuwe website Huisartsen Gelderse Vallei optimaliseert doorverwijzing naar juiste zorg
- Innovatieve Academy Het Dorp is klaar voor de toekomst met vernieuwde website
- Input eindgebruiker basis nieuwe website Elver