Naar inhoud

Geïnteresseerd?

corporate websites voor de zorg

Wil je beter en gerichter met je (externe) doelgroepen communiceren? En wil je de customer journey in kaart brengen of deze met je website ondersteunen? Laat ons je dan helpen.

Wij hebben de afgelopen jaren veel websites voor zorginstellingen ontwikkeld, waardoor we al je vragen kunnen beantwoorden. Bijvoorbeeld; "Hoe kan ik het beste op de wensen van mijn doelgroepen inspelen?", "Moeten we de werken-bij website integreren of loskoppelen?" of "Kunnen cliënten veilig aangemeld worden?". Voor al dit soort vragen hebben we inmiddels oplossingen ontwikkeld, waarmee we de beste website voor jouw instelling kunnen maken.

Hoe maak je een goede corporate website?

  • Doelgroep benadering
    Wij vinden dat je elke doelgroep individueel moet benaderen en per doelgroep een eigen tone- of-voice moet gebruiken.
  • Vraaggestuurde website
    Denken in oplossingen in plaats van producten. Jouw website moet de potentiële doelgroepen aanspreken en herkenning creëren. Dit kan je realiseren door vraag gestuurde navigatie items te gebruiken.
  • Duidelijke positionering
    Het moet voor de bezoeker direct duidelijk zijn waarom diegene zijn zorg of onderwijs bij jouw organisatie in moet kopen.
  • Gebruikersvriendelijk en toegankelijk
    Alles wat we ontwikkelen moet laagdrempelig en intuïtief, dus gebruikersvriendelijk zijn. En het moet gemakkelijk bereikbaar zijn, ook voor mensen met een beperking.
  • Vindbaar
    Een belangrijk onderdeel van de vindbaarheid van je website, is eigen content. Investeer in goede content, dan zorgen wij voor een technische goed geoptimaliseerde website.

Welke functionaliteiten bevat het?

https://www.corporate-websites.nl
 
Binnen een paar klikken naar de gewenste informatie.

Gebruikersvriendelijk en digitaal toegankelijk

Alles wat we ontwikkelen moet laagdrempelig, intuïtief en dus gebruikersvriendelijk zijn. Een website moet gemakkelijk bereikbaar zijn, ongeacht een beperking, hardware, software, taal of locatie. Met een contrastfunctie, readspeaker en heldere navigatiestructuur maak je de website al een stuk toegankelijker. Zo kan iedere doelgroep over jouw corporate website navigeren en de informatie vinden die hij nodig heeft. Daarnaast helpt een toegankelijke website ook bij de vindbaarheid van je website waardoor je meer mensen kan bedienen. Wij bouwen onze website altijd aan de hand van de WCAG 2.1 richtlijnen. Vrijwel alle andere richtlijnen zoals o.a. drempelvrij.nl en de nieuwe Europese standaard EN 301 549 zijn daarop gebaseerd.

Wie gingen jou voor?























Vragen of demo nodig? Vul je gegevens in en we bellen je vandaag nog.

Bekijk de volledige privacyverklaring

Cookie-instellingen

a&m impact maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij uw toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Meer informatie.