Je browser is verouderd en geeft deze website niet correct weer. Download een moderne browser en ervaar het internet beter, sneller en veiliger!

Digitale werkplek speciaal voor de zorg

Informatie en collega makkelijk te vinden, zoeken en delen.
Al je applicaties vanaf één plek te bereiken.
Demo aanvragen

Functionaliteiten

Samenwerken in groepen

Samenwerken wordt pas echt eenvoudig met de groepen op de digitale werkplek. Medewerkers kunnen eenvoudig informatie, documenten en kennis delen met hun locatie, afdeling of team. Door te koppelen met Microsoft 365 of Google Workspace zijn groepen makkelijk te koppelen aan teams.

Toegang tot applicaties

De digitale werkplek noemen we ook wel de enige applicatie die je gedurende de dag nodig hebt. Dat komt om het toegang geeft tot alle andere applicaties, zonder dat je telkens opnieuw hoeft in te loggen. Medewerkers hebben toegang tot corporate en legacy applicaties én eigen snelkoppelingen.

Eenmalig inloggen

Met de single sign-on en single logout functie is herhaaldelijk inloggen verleden tijd. Het maakt de overgang tussen verschillende applicaties naadloos en versoepelt het werk. Doordat wij gebruikers account synchroniseren tussen Identity Providers en de digitale werkplek komen accounts altijd overeenkomen.

Digitale werkplek van a&m impact

Bij a&m impact hebben we een digitale werkplek ontwikkeld speciaal voor de zorg. Het doel is het werk van de zorgmedewerker efficiënter, makkelijker en vooral ook leuker te maken. Zo blijft er meer tijd over voor wat echt belangrijk is: zorg verlenen. Met vele jaren ervaring in de zorg weten wij wat er speelt binnen deze sector en zijn wij in staat de vertaalslag te maken van real life probleem naar digitale communicatieoplossing. Inmiddels maken al meer dan 200 organisaties gebruik van ons platform.

Een greep uit onze digitale werkplekken

  • Sociaal portaal TSN Zorg

  • Sociaal portaal Viattence

  • Sociaal portaal Zorgbalans

  • Sociaal portaal Warande

  • Sociaal portaal De Zorggroep

Werkwijze

In 6 stappen naar resultaat

Kick off & intake
1
Onderzoeken & analyseren
2
Implementeren
3
Content creëren
4
Livegang
5
Evalueren & doorontwikkelen
6

Samenwerken met partners

Om de digitale werkomgeving te realiseren, werken wij vaak samen met verschillende IT-partners. Wij creëren een gebruikersvriendelijke schil, ook wel het sociaal intranet, over het bestaande applicatie- en datalandschap heen. Het implementeren, migreren en beheren van softwareapplicaties, cloudoplossingen en services ligt in handen van onze partners. Gebundeld maakt dit de digitale werkplek. De eindgebruiker kan makkelijk navigeren door zijn werkplek, maar wel met alle nieuwste technieken en ondersteuning. Wat onze partners leveren?
Lees meer >

Wat is een digitale werkplek?

De digitale werkplek is een besloten platform waar informatievoorziening, interactie en toegankelijkheid een belangrijke rol spelen. Het brengt medewerkers in contact met collega's, bevat alle informatie die ze nodig hebben én verbindt hen direct door met de applicaties die ze voor hun werkzaamheden moeten gebruiken. Extra inloggen is verleden tijd, efficiënter en soepeler werken is de toekomst met de digitale werkplek.
Lees meer >

Waarom een digitale werkplek?

Het sociaal intranet bracht je medewerkers al in contact met elkaar én alle informatie. De digitale werkplek gaat nog een stapje verder en ontsluit ook alle applicaties die zij verder nodig hebben voor hun werk. Niet meer tal van verschillende applicaties, maar slecht één applicaties waar medewerkers alles kunnen vinden. Waarom niet?
Lees meer >

Mogelijkheden digitale werkplek

De digitale werkplek biedt eindeloos veel mogelijkheden. Het bevat vele functionaliteiten. Van standaard geïntegreerde functies zoals informatie delen, tot optionele functies zoals de beeldbank. Door te koppelen met externe applicaties, is het de centrale plek om vanuit daar je werk op te starten. Met een stuk maatwerk kunnen wij een oplossing creëren die past bij jouw organisatie.
Lees meer >

Wij kiezen alleen het allerbeste

Integraties

De digitale werkplek is de nummer één plek waar zorgmedewerkers hun dag beginnen en eindigen. Dat betekent niet dat zij nooit doorschakelen naar een andere applicatie zoals een ECD of Afas. Zij hebben alleen niet door dat ze doorschakelen omdat applicaties naadloos zijn geïntegreerd op de werkplek. Dat maakt werken niet alleen makkelijker en leuker, het maakt het vooral een stuk efficiënter. Benieuwd wat wij allemaal op ons platform integreren?

Onze integraties
Meer weten?

Arno en Pieter helpen je graag!

Arno
ten Hagen
Algemeen Directeur
[javascript protected email address]
Pieter
Lohuis
Relatiemanager
[javascript protected email address]

Zij gebruiken al een digitale werkplek

© 2024 a&m impact