Naar inhoud

stap 1: inventariseren

Vragen en goed luisteren

Wij vinden het gevaarlijk om op basis van een aantal aannames te starten met de ontwikkeling en implementatie van een sociaal intranet. Wij weten uit ervaring dat doelen hierdoor vaak niet behaald worden. Wij gaan daarom in een zo vroeg mogelijk stadium met een dwarsdoorsnede van uw medewerkers om tafel, om ze face-to-face te spreken, vragen te kunnen stellen en de echte problemen en kansen boven tafel te krijgen. Hiervoor hebben we een slimme vragenlijst opgesteld die ons veel inzichten zal geven in de huidige werkwijze van uw medewerkers.

Analyseren en vertalen naar features

Nadat we alle gesprekken gevoerd hebben, zullen wij deze analyseren en vertalen in kant-en-klare functies voor het sociaal intranet. Hiermee garanderen we de maximale impact te leveren voor de medewerker, zodat zij efficiënt hun werk kan uitvoeren.

Wij krijgen met deze interviews ook de nodige kennis over de cultuur, processen, mensen en fase waarin de organisatie zich begeeft.

Cookie-instellingen

a&m impact maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij uw toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Meer informatie.