Je browser is verouderd en geeft deze website niet correct weer. Download een moderne browser en ervaar het internet beter, sneller en veiliger!

Integraties

Het sociaal intranet, ook wel de digitale werkplek, is de gebruiksvriendelijke schil om de ICT-omgeving van een zorgorganisatie. Voor de zorgmedewerker wel zo makkelijk. Zij hoeven maar één interface te leren kennen en kunnen gemakkelijk schakelen naar andere applicaties die zij nodig hebben. Zo eenvoudig als het er aan de voorkant uitziet, zo vernuftig is het aan de achterkant geregeld. Om het voor de eindgebruiker zo soepel mogelijk te maken, integreren wij verschillende systemen op het sociaal intranet. Door de slimme koppelingen die wij maken, heeft de zorgmedewerker niet eens door dat hij schakelt naar andere systemen. Dat is pas fijn werken!

Informatie toegankelijk maken

Wil je als zorginstelling je bestaande data of processen van je back-office software en cloud platformen via het sociaal intranet of digitale werkplek beschikbaar stellen? We hebben in de praktijk ervaren dat iedere koppeling uniek is. Zowel de techniek (XML webservice / API), de documentatie en de ondersteuning is ieder keer weer anders. Voor een efficiënte en technisch goede koppeling, komt het in onze ogen aan op ervaring. Daar hebben wij genoeg van!

MICROSOFT 365 EN GOOGLE WORKSPACE

Microsoft365

Een Microsoft 365 portaal is de gebruiksvriendelijke schil over je Office 365 (met SharePoint, OneDrive, Teams en Skype) omgeving heen. Een gebruiksinterface die minimaal de functionaliteiten bevat die nodig zijn aan te passen door de back-office medewerkers en met namen en verwijzingen die voor jouw organisatie logisch zijn. Lees meer>

Google Workspace

Op ons portaal kunnen wij eenvoudig koppelen met de Google Workspace module om alle functionaliteiten van te kunnen ontsluiten op het intranet, denk aan bestanden, mappen, mail en agenda. Zo wordt (samen)werken nog makkelijker gemaakt, óók voor de zorgmedewerker die minder kennis heeft van ICT. Lees meer >

Onze integraties

Naast Google en Microsoft koppelen wij ook met verschillende kleinere, maar net zo impactvolle, applicaties die het werk van de zorgmedewerker makkelijker maken. We onderscheiden onze koppelingen in drie type aanbieders (providers), dit zijn:

  • Identity Providers | verzorgt de authenticatie en autorisatie van gebruikers
  • Applicatie Providers | leveren alle (saas, legacy en web) applicaties aan
  • Externe data providers | leveren allerlei data voor integratie
Identity providers
Applicatie providers
Externe data providers

HRM en financieel

Externe data providers

Kwaliteit

Externe data providers

Documenten

Externe data providers

Cliënten Dossiers (ECD/EPD)

Externe data providers

Helpdesk

Externe data providers

CRM

Externe data providers

Microsoft

Externe data providers

Google Workspace

Externe data providers

Overige

© 2024 a&m impact