Je browser is verouderd en geeft deze website niet correct weer. Download een moderne browser en ervaar het internet beter, sneller en veiliger!

Documenten hergebruiken

documenten gebruiken op je intranet portal

Bij iedere zorginstelling is een goede integratie van documenten (Document Management Systeem, DMS) met het sociaal intranet een must have. Denk hierbij aan Office / Microsoft 365 (Sharepoint en OneDrive), Zenya (voorheen iProva) (en Vilans), Inception, Decos / Join en ManualMaster. Daarom hebben we de mogelijkheid ontwikkeld waarmee je heel eenvoudig je eigen documenten op het sociaal intranet kunt plaatsen en hergebruiken. Hiermee voorkom je dubbele versies en opslag van je documenten.

tijdige signalering

Ons sociaal intranet bezit ook enkele functionaliteiten om documenten actueel te houden. Zo wordt ieder (Office / Microsoft 365) document en pagina automatisch voorzien van een revisiedatum en eigenaar en wordt deze tijdig geïnformeerd over de actualiteit ervan.

zoeken in dms systemen

Ook kan de zoekfunctie van het sociaal intranet andere DMS systemen doorzoeken zodat je documenten ook via de centrale zoekfunctie gevonden worden! Denk hierbij aan systemen zoals Zenya (voorheen iProva), Vilans, Inception, Decos, ManualMaster en Kompaz. Dit scheelt de zorgmedewerker ontzettend veel tijd en stress en voorkomt het gebruik van kopieën en verouderde (lokale) documenten.

© 2024 a&m impact