Naar inhoud

De geestelijke gezondheidszorg en verslavingszorg zijn een belangrijke schakel in de zorgketen. Een organisatie voor GGZ biedt hulp aan volwassenen, kinderen en ouderen bij psychische problemen en bij ernstige psychische en psychiatrische ziektes. De focus ligt op de kracht en mogelijkheden van mensen, mét de hulp van professionals. Naast cliënten zijn hun naasten en ook andere professionals van belang. Een goede communicatie tussen deze partijen is cruciaal. Maar minstens zo belangrijk zijn de overige samenwerkingen in de zorgketen. Alleen zo blijft de kwaliteit van zorg hoog. Onze digitale communicatieoplossingen dragen hieraan bij en maken ruimte voor goede zorg.

Communicatiedoelen

Of het nu gaat om kennisdeling tussen professionals of interne communicatie, veel gaat – mede sinds het afgelopen jaar – digitaal. Met een sociaal intranet, website en bijvoorbeeld een leerportaal kunnen de professionals in de zorg optimaal ondersteund worden en kunnen zij zich richten op cliënten, hun naasten en samenwerkingen tussen zorgprofessionals onderling.

iMac

Onze digitale communicatiemiddelen voor de GGZ functioneren daarbij echt vóór de professionals. We brengen processen in kaart door middel van goed onderzoek en denken mee over het efficiënter inrichten hiervan bij jouw GGZ-instelling of organisatie in de verslavingszorg. We hebben veel ervaring met ICT-systemen die de GGZ gebruikt, zoals: Nexis, GGZ Ecademy, Avinty, AFAS Software en TOPdesk. Met meer dan 20 organisaties in de GGZ zijn we ook graag jouw partner.

Onze oplossingen voor de GGZ

  • Sociaal intranet
    De doorontwikkeling van GGZ en verslavingszorg is mede afhankelijk van het vermogen om medewerkers en professionals vitaal, geïnspireerd en met plezier hun werk te laten doen. Met een sociaal intranet (of digitale werkplek) stimuleer je online de onderlinge verbinding en samenwerking tussen de collega's. Ongeacht op welk device je werkt en op welke plek je werkt. Daarnaast kan op het social intranet veilig het aantal documenten en protocollen van het kwaliteitshandboek beter vindbaar, doorzoekbaar en overzichtelijker worden weergegeven.
  • Corporate website
    Met een corporate website heb je als doel te informeren en het behandelaanbod en de verschillende centra beter af te stemmen op en te profileren naar de verschillende doelgroepen. De doelgroepen zijn algemeen publiek waaronder: cliënten, familie, professionals en vrijwilligers. Wij verwerken ook de wachttijden voor GGZ-zorg op de website.
  • Werken-bij website
    Bekwame nieuwe medewerkers vind je niet altijd even makkelijk, maar hoe makkelijk vinden zij jouw organisatie? Met een werken-bij website spreek je specifiek deze doelgroep aan en zorg je voor een soepel lopende sollicitatieprocedure.
  • Portalen
    Opleidingen en scholingen zijn een belangrijke bron voor vernieuwing en inspiratie. De scholing kan optimaal worden afgestemd op mogelijkheden van teams, personen en professionele groepen in bijvoorbeeld een leerportaal. Professionals geef je externe toegang tot (delen van) het portaal.

Voor wie werken wij?
























Heb je interesse of een vraag? Wij helpen je graag

Bekijk de volledige privacyverklaring

Cookie-instellingen

a&m impact maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij uw toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Meer informatie.