Cookie instellingen

Onze website maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring. Wilt u de website bezoeken en cookies accepteren?
Lees ons privacy beleid.

Je browser is verouderd en geeft deze website niet correct weer. Download een moderne browser en ervaar het internet beter, sneller en veiliger!

Het sociaal intranet van a&m impact

Wat is een sociaal intranet?

Het sociaal intranet is dé plek waar medewerkers informatie, nieuws, applicaties én collega’s kunnen vinden. Dat betekent niet meer eindeloos zoeken naar de informatie die jij nodig hebt, maar direct aan de slag met je werkzaamheden. Ons sociaal portaal faciliteert zelfsturing en maakt het zoeken (en vinden) van documenten en protocollen makkelijk. Maar niet alleen het werk van de zorgmedewerker wordt daardoor een stuk efficiënter, ook online samenwerken gaat veel soepeler met groepen, gedeelde documenten en een interne chat. Kortom: het sociaal intranet is dé digitale werkplek die medewerkers gedurende de hele werkdag ondersteund.

Wat kan het sociaal intranet van a&m impact?
  • Informatie delen
  • Uitgebreide zoekfunctie (die ook in externe applicaties zoekt)
  • Samenwerken in groepen
  • Documenten hergebruiken (ook met Microsoft 365)
  • Makkelijk handboeken en protocollen raadplegen
  • Eenmalig inloggen (SSO)
  • Onboarding van nieuwe medewerkers
  • Toegang tot applicaties op jouw functie afgestemd
  • Overal bereikbaar (met mobiele app)
  • Online vergaderen
Speciaal voor de zorg

Als zorgorganisatie wil je dat je medewerkers en vrijwilligers veilig, efficiënt en eenvoudig (digitaal) kunnen samenwerken. Je wil dat jouw medewerkers meer tijd over houden voor dat wat echt belangrijk is: goede zorg verlenen. Maar uiteraard wil je niet alleen intern, maar ook extern al je doelgroepen eenvoudig van informatie voorzien zodat zij de juiste zorg kunnen vinden. Als zorgspecialist voor digitale communicatieoplossingen, snappen wij dat maar al te goed. Nu de behoefte aan digitaal contact is toegenomen, is het belangrijk dat alle communicatiestromen van en naar je medewerkers en je doelgroepen efficiënt zijn ingericht. Maar, geen organisatie is hetzelfde en de behoeften dus ook niet. Met 25 jaar ervaring en 200+ zorgklanten, weten wij ondertussen wel hoe wij zorgorganisaties kunnen ondersteunen. Daarvoor hebben we meerdere unieke, gebruiksvriendelijke en veilige (ISO27001 en NEN7510) digitale communicatieoplossingen ontwikkeld zodat je iedere doelgroep betrokken bij jouw organisatie kan bedienen.

​Wie is a&m impact

Ben je toch een beetje nieuwsgierig geworden naar het team achter de digitale communicatieoplossingen? Dat begrijpen we wel. Want wie maakt toch deze applicaties, hoe komen we aan die innovatieve ideeën en waar komt onze affiniteit met de zorgsector vandaan? Wij zijn a&m impact, een gedreven organisatie met een hecht team uit Doetinchem. Wij focussen ons volledig op de zorgsector omdat wij geloven daar écht impact te kunnen maken met onze gebruiksvriendelijke oplossingen die het werk van de zorgmedewerker makkelijker en leuker maakt. We bestaan uit een team van professionals die allemaal vanuit hun eigen specialisme werken en daardoor allemaal een belangrijke schakel vormen in ons team. We weten dat we samen meer kunnen dan alleen. Belangrijke drijfveren binnen onze organisatie zijn loyaliteit, vertrouwen vrijheid en zelfstandigheid. Samen maken we een digitale communicatieoplossing die past bij jouw organisatie.

Deze zorgorganisaties hebben een sociaal intranet van a&m impact
© 2024 a&m impact