a&m impact en Vérian slaan handen ineen!

Nieuwe samenwerking

Thuiszorgorganisatie Vérian en a&m impact internetdiensten gaan een samenwerking aan. Voor Vérian realiseert a&m impact de nieuwe corporate website, het sociaal intranet en de bijbehorende mobiele applicaties. Vérian was op zoek naar een partner die haar werkprocessen kan digitaliseren op een wijze waarmee de belangen van zowel medewerkers als cliënten optimaal gediend zijn. In a&m impact vinden zij een partner die ervaring heeft in zowel de zorgbranche als het realiseren van toegankelijke systemen.

MijnVérian

Na een roerige periode wil thuiszorgorganisatie Vérian een kwaliteitsslag maken voor medewerkers en cliënten. Onder de naam 'MijnVérian' wordt een sociaal medewerkersportaal ontwikkeld dat het bestaande extranet en intranet vervangt. In de nieuwe opzet zijn alle bedrijfsapplicaties, documenten en andere toepassingen toegankelijk via MijnVérian. Omdat vrijwel alle bedrijfsprocessen straks via MijnVérian lopen, maken alle medewerkers gebruik van hetzelfde systeem.

Het uitgangspunt van MijnVérian is het ondersteunen van medewerkers bij hun dagelijkse werkzaamheden. Niet zozeer de technische mogelijkheden maar concrete werkprocessen staan aan de basis van deze ontwikkeling. Met MijnVérian beschikken alle medewerkers straks over een toegankelijke en virtuele bedrijfsomgeving die hun werk vergemakkelijkt.

Samenwerking

Vérian en a&m impact gaan een samenwerking aan voor tenminste drie jaar. Dat doen beide partijen in de volle overtuiging dat deze samenwerking een succes wordt. Vérian wil een partner die kritisch meedenkt over de behoeften zoals ze die zelf heeft geformuleerd en daarnaast op een agile wijze (dus in korte iteraties) telkens weer voortschrijdend inzicht toepast en hiermee waardevolle functies toevoegt. Het is heel belangrijk dat medewerkers het systeem daadwerkelijk als een grote toegevoegde waarde ervaren. Vanuit de ervaring met gebruiksvriendelijke sociale intranetten gaat a&m impact aan deze wens gestalte geven.

‹ Terug naar het overzicht