Meer mogelijkheden met ons Sociaal Intranet

Een goede vooruitgang van onze look & feel!

We zijn de afgelopen weken weer druk geweest met het ontwikkelen van nieuwe toffe features voor ons Sociaal intranet. Op deze pagina vind je een beknopt overzicht van de nieuwste ontwikkelingen.

Te beginnen met de afdelingen pagina's die volledig zijn gerestyled. Je kan per afdeling nu nog meer zaken zelf beheren. Denk hierbij aan een overzichtsafbeeldingen, sfeerbeelden, intro teksten, gebruikers, werknemers, verjaardagen, jubilea, etc.

Smoelenboek

Het smoelenboek heeft ook een facelift gekregen. Je kan nu naast je eigen profiel foto ook een sfeer afbeelding uploaden achter je profielfoto. Dit kan je hiernaast zien bij Aada Wirtanen. Het smoelenboek is een van de meest gebruikte tools op een intranet. Niet alleen een foto bij een naam zoeken is hierbij populair maar je kunt er tegenwoordig ook telefoonnummers, emailadressen, werktijden, werklocaties en nog veel meer informatie vinden over je favoriete collega's.



Evenementen

Er is een evenementen module geïmplementeerd. Je kan hier evenementen aanmaken (denk aan workshops, vergaderingen, opleidingen, etc). De gebruiker kan zich hier nu voor aan en afmelden en daarnaast kan de beheerder (toegewezen vanuit het beheer) alle aanmeldingen exporteren via de voorkant. Er zitten toffe features in zoals tellers voor het aantal beschikbare plaatsen, locatie zoeker, gebruikers kunnen elkaar eenvoudig uitnodigen voor een evenement en daarnaast wordt uiteraard alle content ook gevonden door de zoekfunctie.

Locaties

Je kon al locaties beheren en informatie invoeren. Maar nu kan je bij 'Locaties' ook eenvoudig een afbeelding plaatsen en het adres invullen op Google Maps. Wil je een totaal overzicht van alle locaties? Geen probleem, kijk op 'kaart' voor een overzicht in 'maps' en bekijk direct welke locaties er allemaal in beheer zijn.

Home

We hebben de tijdlijn prominenter in beeld gebracht, net zoals bij Facebook. Hier worden berichten geplaatst van diegene die vindt dat de rest van de collega's het moet weten. Aan de rechterkant staan nu alle widgets die straks zelf te beheren zijn. Ook is de mogelijkheid om eigen links te plaatsen naar bijvoorbeeld je eigen agenda.

Ook zijn we bezig met mooie updates voor het nieuwsoverzicht.

Mijn menu

'Mijn menu' is uitgebreid. Hierin kun je nu via Mijn profiel je eigen gegevens wijzigen en via Mijn tijdlijn zie je je eigen tijdlijn. Via Mijn taken kun je naar je taken toe en kun je ze daar beheren. Ook kun je favorieten verwerken en uiteraard kun je uitloggen.


Mijn favorieten

Via Mijn favorieten kun je nu naar een overzicht van dingen die jij volgt. Dit kunnen collega' s zijn maar ook evenementen of vacatures. Maak een gemakkelijk overzicht voor jezelf zodat je nog meer tijdswinst boekt met het intranet.


Zoeken in bestanden

Heb je een bestand geupload dan gebeurd er nog niets, maar zodra deze aan een user of entry is gekoppeld en opgeslagen zal deze geïndexeerd worden en kun je het terug vinden via de zoekfunctie! Ook wordt getoond op welke pagina die in gebruik is, handig! De zoekfunctie kan dus alle content op je Sociaal Intranet indexeren en terugvinden. Dit levert een aanzienlijke tijdswinst op voor alle medewerkers.

Beheerder meer rechten

Om je eigen community schoon te houden hebben we een functie ingebouwd zodat je als beheerder berichten kan verwijderen van iedereen van die specifieke community. Dus decentraal beheer. Ideaal voor de grotere organisaties.

Fotoboeken in matrix

Foto's toevoegen in een mooi overzichtelijk fotoboek, dit kan nu! In de afbeelding hiernaast een overzicht van een vierkante uitsnede en in de popup wordt het origineel getoond.

Dit wil ik ook!

Al met al veel nieuwe ontwikkelingen waar wij blij van worden! Denk je nou, dit is ook wat voor ons, laat het ons weten en maak een afspraak voor een vrijblijvend gesprek!



‹ Terug naar het overzicht