Het gevoel van Harrie Arendsen ook online!

Harrie Arendsen Volvo

Niet zomaar een website, maar een online showroom waar het gevoel van Volvo Harrie Arendsen moet spreken.

Dat was de insteek van het traject waarin we gezamenlijk hebben nagedacht over de positionering, de sfeer en uitstraling. Het eindresultaat is een volledig responsive website welke het gevoel van Harrie Arendsen uitstraalt. Het is niet Harrie Arendsen, maar de klant welke centraal staat. Dat wordt op de homepage nog eens extra benadrukt met beeld, tekst en de socialmedia integratie.

Door goed gebruik te maken van het, veelal eigen, beeld en video materiaal straalt iedere pixel het gevoel van Harrie Arendsen uit.

Een resultaat waar we trots op zijn én waarmee Harrie Arendsen óók online het verschil maakt!

‹ Terug naar het overzicht
Het gevoel van Harrie Arendsen ook online!
Het gevoel van Harrie Arendsen ook online!
Het gevoel van Harrie Arendsen ook online!
Devices frame

Doel

  • Branding
  • Inspireren
  • Merkversterkend
  • Nieuwe online positionering
  • Optimalisatie mobiele apparaten
  • Social media integratie

Thijs Emaus
Thijs Emaus

Interesse gewekt?

Neem contact op met Thijs Emaus!

0314 - 368160 t.emaus@am-impact.nl